Τροφές πλούσιες σε Μαγνήσιο

2016-11-07 18:17

Τον τελευταίο καιρό ταλαιπωρούμαι από πολλές θλάσεις και μιας και ο Μαραθώνιος της Αθήνας πλησιάζει είπα να κάνω μια έρευνα να δω ποιες τροφές περιέχουν μεγάλη ποσότητα μαγνησίου. Το μαγνήσιο είναι ένα βασικό μεταλλικό στοιχείο που απαιτείται από το σώμα για τη διατήρηση της κανονικής λειτουργία των μυών και των νεύρων, για ένα υγιές ανοσοποιητικό σύστημα, και την οικοδόμηση ισχυρών οστών.

Παρόλο που ενίσχυσα τον οργανισμό μου με κάποιο συμπλήρωμα μαγνησίου, για να έχω κάποια γρήγορα αποτελέσματα, θεωρώ ότι είναι πολύ λογικό να εντάξω τροφές πλούσιες σε μαγνήσιο στην καθημερινότητά μου. Παραδοσιακά, τα τρόφιμα με υψηλότερη περιεκτικότητα σε μαγνήσιο είναι τα πράσινα λαχανικά, τα δημητριακά ολικής αλέσεως, οι ξηροί καρποί, τα φασόλια και τα θαλασσινά.

Να λοιπόν το top 10 των τροφών που είναι πλούσιες σε μαγνήσιο:

  1. Σπανάκι (79 mg / 100g)μαγνησιο τροφες
  2. Ξηροί καρποί –Κολοκυθόσποροι ο γνωστός πασατέμπος(534 mg / 100g)
  3. Ψάρια (Σκουμπρί 97 mg / 100g)
  4. Όσπρια (86 mg / 100g)
  5. Αβοκάντο (29 mg /100g)
  6. Δημητριακά Ολικής Αλέσεως (44 mg /100g)
  7. Μπανάνες (27 mg / 100g)
  8. Αποξηραμένα φρούτα (Δαμάσκηνα, Βερίκοκα, Σύκα 68 mg / 100g)
  9. Μαύρη Σοκολάτα (327 mg /100g)
  10. Γαλακτοκομικά με χαμηλά λιπαρά (19 mg / 100g)

Σε ότι αφορά την συνιστώμενη ημερήσια δόση για ενήλικες είναι375mg.